Medlemsfordeler og betingelser

Som medlem i Utvalgte får du automatisk med en rekke fordeler som er inkludert i medlemsprisen:

1) Du får ta del i bonusordninger i form av betingelser, priser og tilpassede kampanjer for Utvalgtes medlemmer

Som medlemsbedrift får du ta del i en partnerbonusskala, der alle medlemsbedriftene er med på å bygge opp bonus i felleskap, slik at vi får partnerbonus på toppen av skalaen til NHO reiseliv innkjøpskjeden. Mange av samarbeidspartnerne våre har egne priser for Utvalgtes medlemmer og sortiment.

 

2) Du får tilgang til et innkjøpssystem som gjør dette enkelt og kostnadseffektivt i en travel hverdag

  • Alle innkjøp på ett sted
  • Enkelt og oversiktlig system
  • Avtaleinformasjon
  • Sammenlign priser
  • God kontroll på varebeholdning
  • Spar tid med automatiserte rutiner
  • Full oversikt over varekjøpene dine
  • God produktinformasjon
  • Oversikt over ingredienser, næringsinnhold og allergener
  • Nyheter/kampanjer
  • Handlelister
  • Varetelling
  • Menybank
  • Opplæring og brukerstøtte

3) Du får tilgang til samarbeidspartnere med sentrale avtaler som vanligvis er forbeholdt de store kjedene

Utvalgte har avtale på non-food, mat, drikke og tjenester hos Asko, Bama, Contendo, DataBeat, DiplomIs, Evergood, Findus, Grilstad, Haugen-gruppen, Hennig Olsen Is, Idun, KuttMatsvinn2030, Køltzow, Läntmannen, Lilleborg, NHO, Nortura, QI, Ringnes, Tine, Essity, Vestfoldfugl, Kristiania Gourmet

4) Medlemsutvalg som sikrer kunnskapsoverføring og en ærlig struktur for fellesskapet.

Et utvalg av drivere og ansatte deltar i medlemsutvalg for sammen å tilpasse innhold, prosesser og målsetting via våre kompetansesystemer.

5) Faktabasert innsikt rundt innkjøp og drift, samt databasert analyse som bidrar til positiv salgseffekt      

PowerBI og Millum brukes aktivt til analyse. Innsikten vi får, brukes til rådgiving, oppfølging fra industrien og oss selv. Vi følger opp at innkjøp er fordelaktige for medlemmene ved at vi jevnlig og bruker dette datagrunnlaget til å analysere og optimalisere innkjøp og drift.

6) Aktivering av de ansatte gjennom kompetanseheving og inspirasjon

  • Fagopplæringskurs Kulinarisk Akademi
  • Vinkurs med Haugengruppen
  • Inspirasjonskurs høst og vår med Bama
  • Servicetest for alle ansatte i serveringsfunksjoner
  • Dessertkurs Tinepartner

7) Kvalitetsprogram

Vi jobber med forskjellige hjelpesystemer som f.eks. servicetest for ansatte, QI mystery guest og Contendo gjesteundersøkelse.